VIESTINTÄ & SISÄLTÖ

Tässä vaiheessa määritämme, miten ja missä kanavissa markkinoimme Tiedekulman sisältöjä, palveluita ja tapahtumia, jotta tutkijat, opiskelijat ja yhteistyökumppanit tulevat Tiedekulmaan työskentelemään, verkostoitumaan ja oppimaan.

DEADLINE

1.11.2016

1.

VIESTINTÄSUUNNITELMA

Tarkenna palveluiden sisällön kuvauksia testien perusteella vastaamalla esimerkiksi seuraaviin kysymyksiin:

  • Tuleeko palvelun sisältöä tai ydinviestejä muuttaa testien myötä?
  • Mitä palvelun kohderyhmä arvostaa?
  • Mikä toimi, mikä ei toiminut? Miksi?

Laadi Cornereiden palvelujen viestintä- ja markkinointisuunnitelma. Kiteytä viestinnälliset tavoitteet, kohderyhmät ja kanavat, joissa palvelusta viestitään oikean kohderyhmän tavoittamiseksi.

2.

MARKKINOINTI-MATERIAALIT

 Laadi Cornerin kaikista palveluista Tiedekulman yhteisiin kanaviin markkinoinnilliset esittelytekstit. Projektipäällikkö käy myös Cornereiden vetäjien kanssa läpi palvelujen visualisointitarpeet.

Päivitä tarvittaessa palvelusta aiemmin tekemäsi visualisoitu arvolupaus / mainos.

KEHITYSVAIHEEN TUOTOKSET

 

TUOTOSTEN DL:

1.11.2016

ESITTELY:

10.11.2016

  1. Viestintäsuunnitelma
  2. Visualisoidut markkinointimateriaalit